• Bir Ayet
  • Bir Hadis
  • Namaz Vakitleri
  • Hava Durumu
  • "Görmedikleri hâlde Rablerinden korkanlar için bir bağışlanma ve büyük bir mükâfat vardır. Sözünüzü gizleyin, yahut onu açığa vurun; (fark etmez). Şüphesiz Allah, sinelerin özünü (kalplerde olanı) hakkıyla bilir. Yaratan bilmez mi? O, en gizli şeyleri bilir, (her şeyden) hakkıyla haberdardır."(Mülk, 12-14)
  • "Her kim aşura gününde ailesine ve ev halkına ikramda bulunursa Cenab-ı Hak da senenin tamamında onun rızkına bereket ve genişlik ihsan eder."(et-Tergîb ve'l-Terhİb 2/116)
  • için namaz vakitleri
  • Dolar: 32.3657 0.14
  • Euro: 34.9347 -0.30

Balık Festivalinde Kendilerinden Geçtiler

İstanbul’un Başakşehir ilçesinde düzenlenen ‘Balık Festivali’nde vatandaşlara 6 ton balık ekmek ve lokma ikramı yapıldı. Balık ve lokmanın tadına bakmak isteyen vatandaşlar uzun kuyruklar oluşturdu. B...

Başakşehir Belediyesi, baharın gelişini ‘Balık Festivali’ ile karşıladı. 6 ton balık ekmek ve lokma ikramının yapıldığı festivale Başakpazar Sergi ve Fuar Alanı ev sahipliği yaptı. Başakşehir Belediyesi’nin geleneksel hale getirdiği festivale vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Renkli görüntülere sahne olan festivalde vatandaşlar saatler öncesinden balık ve lokmanın tadına bakabilmek için sıraya girdi. Sonrasında çocukları ile birlikte, hazırlanan özel etkinlikleri ve halk oyunlarını izleyen vatandaşlar hoşça vakit geçirdi.

"SEZON KAPANIRKEN VATANDAŞLARA BALIK EKMEK İKRAM ETMEK İSTEDİK"

Her yıl Bahar Festivali düzenlediklerini belirten Başakşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, “Bu sene Balık Festivali tam av yasağının olduğu güne denk geldi. Bu da şu manada iyi; sezon kapanırken vatandaşlarımıza balık ikram ettik. Her sene yapıyoruz. Buradaki esnaflarımız katkıda bulunuyor. Özellikle balıkçılarımız burada diyor ki; ’Başkanım balıkları biz verelim organizasyonu siz yapın.’ Geçen yıl yanılmıyorsam 15 bin civarında katılım oldu. Bugün de 15 -20 bin civarında katılım bekliyoruz. Havalar çok güzel, sezonu güzel bir balık festivali ile kapatmış olduk” diye konuştu.

"BALIĞI ÇOK SEVİYORUZ"

Festivale arkadaşlarıyla katıldığını ifade eden Muhammet Efe Ceylan, “Benim için çok güzel bir eğlence yeri oldu. Bedava balık dağıtıp, bizim için oyun olanları kurdular. Balık festivaline annemler ve arkadaşlarımla birlikte geldik. Evde balık sevdiğimiz için pişiriyoruz hep” şeklinde konuştu.

"BİZİM İÇİN BÜYÜK BİR DEĞİŞİKLİK OLDU"

20 yıldır İstanbul’da yaşadığını belirten Trabzonlu Ayşe Ceylan ise, "İlk defa böyle bir programa katılıyorum. Televizyonda görüyorduk böyle festivalleri hep merak ediyorduk. Bu benim katıldığım ilk balık festivali. Bugün bizim için büyük bir değişiklik oldu buraya çocuklarım ve arkadaşlarımla gelmemiz" ifadelerini kullandı.

Festivalde olmaktan dolayı mutlu olduğunu dile getiren Safiye Özkan da, “Bugün biz de komşularım ve akrabalarımla toplandık festivale geldik. Ben de evde balık pişiriyorum ama açık havada yemek bir başka bu kadar lezzetli olmuyor evdeki balık. Çok güzel bir festival ben çok memnun kaldım” dedi.

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 Milli Hakimiyet | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.